آخرین ارسالها

صفحه: [1] 2 3 ... 10
1
گفتگوی آزاد / بیمه حمل و نقل کالا چیست؟
« آخرين ارسال توسط tarkhis اكتبر 12, 2019, 15:45:35  »
برای حمل و جابه جایی کالا چه در داخل کشور و چه به کشورهای دیگر به بیمه نیاز است .
تجار و بازرگانان برای جبران خسارت های احتمالی مجبور هستند که بارهای خود را بیمه نمایند . در واقع این قرار داد بین بیمه گر و بیمه گذار منعقد می شود .
انواع بیمه حمل و نقل کالا:
- قرار داد عمومی : در این قرار داد بیمه گواهی صادر می شود . پوشش بیمه و سرمایه مورد بیمه مشخص نیست .
- قرار داد عبوری : حمل و نقل کالا ها در داخل کشور انجام می شود .
- قرار داد غیر عبوری: حمل کالا از مرز ایران عبور نکند .
- قرار داد غیر عمومی : در این گونه از قرار دادها هم پوشش مورد بیمه و هم سرمایه آن مشخص است و نیازی به صدور گواهی بیمه نیست .
hakhamaneshtrading.com
2




    همانگونه که هنگام خرید درب ریلی به نوع آن بسیار توجه می کنید به انتخاب جک مناسب نیز باید اهمیت بسیاری بدهید. برای اینکه بتوانید جک مناسب برای درب ریلی خود تهیه کنید باید مقادیری نظیر عرض درب، وزن هر لنگه ی درب ریلی و میزان تردد آن را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید جک مناسب کنید. در این مقاله سعی داریم شما را در تهیه ی جک مناسب بر درب ریلی پارکینگ خود یاری دهیم. شما می توانید با مراجعه به سایت الکترو حفاظ انواع گوناگون درب ریلی، کرکره برقی، جک مناسب و .. را بر طبق نیاز خود خریداری کنید.
    با اندازه گیری وزن درب ریلی می توانید فشاری که جک هنگام حرکت درب ها متحمل می شود را اندازه گیری کنید. شایان ذکر است که هرچه وزن درب ریلی بیشتر بوده و یا لولاها دارای استهلاک بیشتری باشند، فشاری که جک در ابتدا و انتهای حرکت تحمل می کند، بیشتر خواهد بود. پیش از آنکه برای نصب جک اقدام کنید حتما عیوب محل موردنظر را بررسی و رفع کنید. این عیوب می تواند شامل ضعف های آهنگری، استهلاک لولاها، وجود خمیدگی در ساختار درب ریلی و ...باشد. تمام این موارد موجب غیر یکنواختی حرکت درب ریلی شده و با گذشت زمان مشکلاتی را به وجود خواهند آورد.
    مواردی که در فوق برای نصب جک مناسب درب ریلی گفته شد حائز اهمیت است اما موارد دیگری مانند عرض هر لنگه نیز باید بررسی شوند. این بررسی در میزان گشتاور اعمالی هنگام به حرکت درآمدن جک و پایان حرکت آن تاثیر مستقیمی دارد. اگر ساختار درب ریلی به صورت یکپارچه باشد به نوعی که هیچ هوایی نتواند از درب پارکینگ عبور کند؛ وزش باد می تواند در روند حرکت جک اختلال ایجاد کند. اعمال نیرروی باد موجب می شود که حرکت درب ریلی به درستی صورت نگیرد و در کار جک اختلال پیش آید.
    پارامترهایی نظیرعرض و وزن درب ریلی به یکدیگر وابسته می باشند. اگر در قالب مثال بگوییم اینگونه می شود: فروشنده ای که ادعا داشته باشد برای درب ریلی به وزن 350 کیلوگرم یک جک پارکینگی می تواند مناسب باشد باید این نکته را درنظر گرفت که این وزن برای درب ریلی مناسب بوده که عرض هر لنگه ی آن 1.8 متر باشد. در غیر این صورت ظرفیت تحمل جک پارکینگ برای درب ریلی مذکور کمتر خواهد شد.
    آخرین پارامتری که برای تهیه ی جک مناسب درب ریلی باید درنظر گرفته شود میزان کنترل تردد آن می باشد. به طور معمول از جک های الکترومکانیک زمانی استفاده می شود که میزان تردد پایین باشد. از طرفی جک های هیدرولیک برای تردد های بالا قابل استفاده می باشد.
    تمام مواردی که گفته شد در تعیین جک مناسب دارای اهمیت می باشد. اما نکته ی دیگری نیز وجود دارد که همان نحوه ی نصب جک پارکینگی می باشد. بیشتر گزارش هایی که در خصوص جک پارکینگ داده می شود مربوط به چگونگی نصب جک ها می باشد. ممکن است جک مناسبی با درب ریلی شما انتخاب شود اما به دلیل بی دقتی افراد و غیر حرفه ای بودن آن ها کار غیر اصولی شده و از استاندارد خارج می شود. اگر کار نصب را به فردی غیر حرفه ای سپرده اید در صورت خرابی اصلا تعجب نکنید.
    به یاد داشته باشید که در پی خرابی های مکرر طول عمر جک خریداری شده نیز کاهش می یابد. پیش از خرید جک برای درب ریلی خود به شرکت های معتبر مراجعه کرده و همه ی کارهای خود را به آن ها بسپارید. اگر افرادی قبلا در این زمینه تجربه کسب کرده اند می توانید از آن ها مشورت بگیرید. با انتخاب درست شرکت و با کمک تکنسین های خبره می توانید بدون نگرانی و با ضمانت از جک نصب شده نهایت استفاده را ببرید. منبع: درب ریلی الکتروحفاظ
3
[عکس: placeholder-3-5.jpg]


این قفل دیجیتال جدید ، زیبا و همگام با فناوری روز دنیا می باشد . کیفیت ساخت بالا با استفاده از استانداردهای بین المللی و طراحی فوق العاده زیبا و همچنین امکانات این قفل دیجیتال باعث شده تا گزینه بسیار مناسبی جهت نصب روی دربهای امنیتی باشد . دسترسی به قفل از طریق اثرانگشت ، رمز عبور و کارت و استفاده همزمان ، این مدل قفل دیجیتال را به یکی از پروفروش ترین محصولات شرکت آریا بان جهت نصب در اماکن تجاری و اداری ، اتاق سرور و برجهای مسکونی مجلل تبدیل کرده است .
۱- شناسایی کاربر توسط رمزعبور :

قابلییت شناسایی رمزعبور بین ۴ تا ۱۲ رقم امکان پذیر میباشد .

قابلیت روشن شدن صفحه کلید با صدا یا بدون صدا

۲– قابلیت استفاده از کدهای تصادفی :

این امکان جهت بالا بردن امنیت برای عدم شناسایی و لو رفتن رمز عبور میباشد . قبل از وارد کردن رمز ، دستگاه ۲ عدد تصادفی میدهد تا رد اثر انگشت بر روی تمامی اعداد باشد .

۳- شناسایی کاربر توسط اثر انگشت :

باز کردن و دسترسی به قفل از طریق اثر انگشت یکی از امکانات این مدل قفل دیجیتال میباشد . که دارای قابلیت شناسایی ۱۷۵ اثر انگشت میباشد .

۴- شناسایی کاربر توسط کارت:

تا ۲۰۰ عدد کارت را میتوان به قفل شناسایی کرد . امکان شناسایی انواع کارتهای بدون تماس RFID/MIFARE به صورت انتخابی از قابلیت های این دستگاه میباشد .

۵- قابلیت استفاده همزمان اثر انگشت و رمز عبور / کارت و رمز عبور :

این قفل برای بالا بردن امنیت ورود کاربر ، شناسایی همزمان اثر انگشت و رمز عبور / کارت و رمز عبور را امکان پذیر میسازد.

۶- قابلیت دسترسی به قفل توسط کلید مکانیکی و ریموت کنترل از راه دور (Option) :

در هنگام فراموشی رمز عبور و یا مفقودی کارت و یا زمانی که باتری قفل دیجیتال تمام شده است میتوان از کلید مکانیکی جهت دسترسی به قفل استفاده کرد .

قابلیت استفاده از ریموت کنترل یکی از مزایای این مدل قفل دیجیتال میباشد که در صورت تجهیز به ریموت کنترل امکان دسترسی به قفل از خارج یا داخل اتاق امکان پذیر میباشد .

۷- منبع تغذیه :

این مدل قفل دیجیتال بدون نیاز به سیم کشی برق میباشد و از طریق باتری های قلمی AA تغذیه میگردد .این قفل توسط ۸ عدد باتری قلمی تغذیه و در صورت باز و بسته شدن قفل در طول روز به طور مرتب ۱۰ مرتبه به مدت یکسال دوام میاورد .

در صورت اتمام باتری قفل دیجیتال سیستم هشدار اتمام باتری از یک هفته قبل جهت تعویض باتری فعال میشود .

۸- سیستم تغذیه اضطراری :

در صورت عدم توجه به آلارم دستگاه جهت تعویض و اتمام شارژ باتری قفل دیجیتال ، میتوان از یک منبع تغذیه کمکی (باتری کتابی ۹ولت ) جهت تامین برق قفل دیجیتال استفاده کرد و به محض ورود توسط رمز، کارت یا اثر انگشت باتری قفل را تعویض نمود .

۹- قفل اتوماتیک:

به محض بسته شدن درب ، دستگاه به صورت خودکار قفل میگردد و ورود افراد غیر مجاز امکان پذیر نمیباشد . پس از فعال شدن قفل اتوماتیک ، درب از داخل توسط قفل دیجیتال باز میشود . این سیستم میتواند در صورت دلخواه فعال یا غیر فعال باشد .

مشخصات فنی قفل دیجیتال CROWN

۱۰- کارکرد دردمای ۲۰- تا ۵۰ +درجه سانتی گراد و تحمل رطوبت تا ۹۰%
قفل دیجیتالی اثر انگشت ، کارت ، رمز عبور
قابلیت ذخیره ی ۱۷۵ اثر انگشت و ۲۰۰ کارت
قابلیت استفاده ی رمز عبور ۳ تا ۱۲ رقمی با صفحه نمایش لمسی ضد خش
قابلیت استفاده همزمان رمز عبور و اثرانگشت / رمز عبور و کارت
مجهز به درپوش اتوماتیک جهت محافظت از سنسور اثر انگشت
مجهز به منبع تغذیه توسط باتری قلمی AA و سیستم تغذیه اضطراری
قابلیت دسترسی به قفل توسط کلید مکانیکی و ریموت کنترل از راه دور(Option)
مجهز به قفل اتوماتیک
کارکرد دردمای ۲۰- تا ۵۰ +درجه سانتیگراد و تحمل رطوبت تا ۹۰%
قابلیت نصب بر روی انواع درب چوبی ، آلومینیومی و ضد سرقت.منبع: قفل دیجیتال آریابان
4
گفتگوی آزاد / خدمات دارالترجمه
« آخرين ارسال توسط parsistrans سپتامبر 25, 2019, 16:01:00  »
خدمات دارالترجمه شامل امور مترجمی در زبان های مختلف تحت پوشش در ایران است که توسط دفاتر ترجمه رسمی زیر نظر قوه قضائیه فعالیت دارند , قابل اعتماد ترین این دارالترجمه ها درالترجمه رسمی خواهد بود . خدمات مربوط به دارالترجمه ها
 

خدمات دارالترجمه شامل امور مترجمی در زبان های مختلف تحت پوشش در ایران است که توسط دفاتر ترجمه رسمی زیر نظر قوه قضائیه فعالیت دارند , قابل اعتماد ترین این دارالترجمه ها درالترجمه رسمی خواهد بود .

ما در این بخش از معرفی دارالترجمه به خدمات آنها , و وظایف مهم اصلی دارالترجمه ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید .

 منبع دارالترجمه رسمی پارسیس


دارالترجمه چیست ؟

شاید تا به حال قدم به دفتر ترجمه یا همان موسسات دارالترجمه نگذاشته اید اما از طرفی شاید همواره در اینترنت به دنبال کلمه انگلیسی translat  بوده اید و مطمئنا اگر کلمه ترجمه را جستجو کرده باشید , با سایت های مختلفی از جمله ترجمه آنلاین گوگل برخواهید خود اما روی صحبت ما تنها به ترجمه انلاین و ماشینی گوگل نیست زیرا این ترجمه ها با خطای زیادی روبرو خواهد شد .

 

اما در این بین دارالترجمه پارسیس با جستجوی کلمه ترجمه نیز در گوگل بالا می باشد , زیرا این دارالترجمه با دارا بودن نیروی زیاد از مترجمین مختلف اعم از رسمی و غیر رسمی قادر است در حال حاظر بیش از 60 زبان زنده دنیا را تحت پوشش قرار دهد .

 دارالترجمه رسمی

 

موسسات دارالترجمه به دو نوع فعالیت خود را در کسب و کار امور ترجمه انجام می دهند یکسری به صورت رسمی فعالیت دارند که خود امور مربوط به ترجمه در دارالترجمه رسمی خود باید طبق مراحل و تعرفه های قانونی انجام شد اما برخی ا این دارالترجمه ها به صورت غیر حضوری فعالیت دارند که امور مروبوط به ترجمه های رسمی را به دارالترجمه های رسمی می سپارند .

موسسه های ترجمه یا دفاتر ترجمه رسمی با اخذ کد رسمی از قوه قضائیه قادرند اقدامبه استخدام مترجم رسمی کنند تا به صورت کاملا حضوری بتوانند ترجمه شما را توسط مترجم حضوری و رسمی انجام دهند .



 در موسسات ترجمه رسمی علاوه بر خدمات ترجمه رسمی , محتوای تخصصی دانشجویان و یا استاد دانشگاه نیز ترجمه می شود , زیرا خدمات ترجمه تخصصی در دارالترجمه تخصصی انجام می شود , این متون باید تنها توسط مترجم تخصصی انجام شود زیرا مترجمین عادی قابلیت و توانایی ترجمه را ندارند .

 

 لطفا به این مورد دقت نمایید که خدمات موسسات ترجمه شامل ترجمه کلیه زبان ها می باشد ممکن است برخی دارالترجمه مثلا ترجمه متون حقوقی انجام ندهند چون متون حقوقی در واقع یک متون تخصصی است که باید توسط مترجم تخصصی حقوقی انجام شود اما دارالترجمه رسمی پارسیس قادر به ترجمه تخصصی حقوقی می باشد , ما در اینجا منظورمان صرفا ترجمه تخصصی متون حقوقی نیست بلکه ترجمه تخصصی کلیه رشته ها مد نظر است .



پس از متن بالا این بر می آید که شرکت و گوها هایی از موسسات ترجمه که به ترجمه مقاله و متون تخصصی میپردارند تنها باید از مترجمین تخصصی در همان زمینه استفاده شود .

معمولا اکثر فعالیت های دارالترجمه زبان پرمخاطب چون ترجمه انگلیسی است که این امر تنها در دارالترجمه رسمی انگلیسی انجام خواهد شد اما ما سعی داریم تمامسی زبان های رسمی و غیر رسمی را پاسخ دهیم .





 

خدمات دارالترجمه رسمی
 

در اینجا اجازه بدهید برخی خدمات دارالترجمه های رسمی را عنوان نمایید

1-خدمات ترجمه تخصصی : در این نوع خدمات سفارشات تنها برای مقالات تخصصی رشته های مختلف و علمی در خارج از نوبت کاری نیز انجام می شود , پایه اصلی این گونه ترجمه ها بر حسب دانش است .

2-خدمات ترجمه فوری : همانطور که از نام آن بر می آید خدمات ترجمه ای است که قید فوریت در انها لحاظ شده ممکن است به هر دلیلی وقت تنگ باشد  وزمان برای مشتری بسیار محدود خواهد شد .

لذا خدمات ترجمه فوری نیز از اولویت خاصی برخوردار است .

خدمات ترجمه شفاهی :

ترجمه شفاهی از جمله خدمات مهم در دارالترجمه رسمی پارسیس به حساب می آید , ترجمه شفاهی توسط یک مترجم شفاهی انجام می شود مثلا ممکن است بخواهید برای سفر به کشور خارج و یا اقامت و یا راهنما و شرکت در همایش ها و سمینارها از مترجم شفاهی نخبه ای استفاده کنید لذا ما خدمات ترجمه شفاهی را هم از کشورهای مقیم ارائه خواهئ داد .

5
اجتماعي / حمایت از کودکان مبتلابه فلج مغزی
« آخرين ارسال توسط segal سپتامبر 23, 2019, 09:10:59  »
قدم های کوچک برای آرزوهای بزرگ

موسسه خیریه سگال  کودکان مبتلا به فلج مغزی را با کمک خیرین و مردم نیکوکار تحت پوشش دارد که برای تکمیل هزینه های درمان این کودکان نیاز به حمایت بیشتری هست کودکانی که میتونن راه برن،حرف بزنن اگردست یاری برسه ...
 
از شما عزیزان تقاضامندیم برای تغییر زندگی یک کودک فلج مغزی مهربانی هایتان هرچند اندک بابچه های موسسه به اشتراک بگذارید
 
کدآپ مهربانی  #5425*4*733*

باشد که ان شالله بانی خیر شین و دعای این بچه ها روشنی زندگیتون
6
گفتگوی آزاد / 6 نکته در خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
« آخرين ارسال توسط niloo20 سپتامبر 22, 2019, 09:22:48  »






    پیش از راه اندازی رستوران یا کترینگ باید به فکر تجهیزات صنعتی آشپزخانه و هزینه های آن باشید.در این خصوص اطلاعات کافی باید کسب کنید.این هزینه ها شامل میز و صندلی،خرید انواع تجهیزات صنعتی آشپزخانه و رستوران می شود.در این مقاله سعی داریم شما را با چگونگی خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه آشنا کنیم تا هنگام خرید آن ها به مشکل برنخورید.
    تجهیزات صنعتی آشپزخانه
    1. معیارهایی را که برای خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه در نظر دارید را مرور کنید.
    آشپزخانه ی کترینگ یا رستوران از دید مشتریان به دور است و تنها کارکنان آشپزخانه و گاهی اوقات هم ماموران بهداشت آن را می بینند.پیش از خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه همیشه از خود بپرسید که وسیله ای که قصد خرید آن را دارید چقدر کاربرد و اهمیت دارد.هنگام خرید لوازم و تجهیزات آشپزخانه به ایمنی،ویژگی های بهداشتی،سهولت در استفاده و کارایی آن ها دقت کنید.
    2. فضای آشپزخانه تان را در نظر بگیرید
    هنگام خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه به مسائلی نظیر شکل هندسی و مساحت کترینگ یا رستوران به ویژه بخش آشپزخانه دقت کنید.اگر آشپزخانه ی شکا شلوغ است باید آن را سر و سامان دهید و به فکر نظم و بازکردن فضای خالی به منظور خرید تجهیزات جدید باشید.نکته ی مهم این است که کارمندان با آشپزخانه ای منظم با بازدهی بیشتری مشغول به کار خواهند شد و کارکرد آن ها افزایش خواهد یافت.با رفتن به بازار و مراکز خرید می توانید انواع تجهیزات صنعتی آشپزخانه را در اندازه ها و مدل های مختلف پیدا کنید.اکثر شرکت های تولید کننده ی تجهیزات صنعتی آشپزخانه به طور سفارشی نیز محصولات را برای مشتریان ارائه می دهند.شما می توانید به جای واسطه،سفارش و خرید تمامی تجهیزات صنعتی آشپزخانه را به یک کارخانه بسپارید.
    3. وسیله ای که برای تجهیزات صنعتی آشپزخانه می خرید باید مصرف صنعتی داشته باشد نه خانگی...
    هنگام خرید انواع تجهیزات صنعتی آشپزخانه حتما این موضوع را درنظر داشته باشید که وسیله ای که قصد خرید آن را دارید باید برای مصارف صنعتی ساخته شده باشد.برای مثال خرید تجهیزات کوچک به هیچ عنوان توصیه نمی شود؛اگر چه دارای قیمت بهتری هستند اما برای آشپزخانه های صنعتی مناسب نمی باشند.تجهیزات صنعتی آشپزخانه باید توان کار زیاد و استفاده ی بیش از حد روزانه را داشته باشند.خرید سرخ کن خانگی به جای سرخ کن صنعتی توصیه نمی شود.چراکه بعدها هزینه های تعمیر آن خیلی بیشتر خواهد بود و قابلیت روغن زدایی به طور مناسب نخواهند داشت.
    4. از کسی کمک بخواهید
    یکی از بهترین راهکارهایی که برای خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه می توانید از آن بهره ببرید،کمک گرفتن از کسی است که تجربه ای در این زمینه داشته و یا قبلا خود آشپزخانه داشته است.با بهره گیری از تجربیات دیگران می توانید انتخاب بهتری در خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه داشته باشید.شما برای خرید لوازم هزینه ی بسیاری خواهید کرد و کمک گرفتن از افراد خبره منجر به سود خوب در طولانی مدت می شود.
    5. تا جایی که می*توانید محصول را بررسی کنید
    هنگام خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه تنها اکتفا و اطمینان به فروشنده کافی نیست و باید تقاضای چک کردن دستگاه را بکنید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.تمامی دکمه ها،قطعات و بخش های مختلف آن را چک کنید و همینطور نحوه ی تمیز کردن دستگاه و نوع عملکرد آن را سوال کنید.دستگاه خریداری شده باید دقیقا گونه ای عمل کند که شما پیش از خرید انتظارش را داشتید.تمام سوالات مربوط به گارانتی را بپرسید و مطمئن شوید چه بخش هایی شامل گارانتی می شود.برای دسترسی بهتر به تکنسین های ساخت،بهتر است از کارخانه خرید کنید.
    6. در خرید لوازم پخت و پز و یخچال سرمایه گذاری خوبی کنید.
    زمانی که اقدام به خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه می کنید،سعی کنید کیفیت خوبی را خریداری کنید و برای خرید آن ها هزینه ی بیشتری کنید.به یاد داشته باشید هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید به نفعتان است و بعدها دچار هزینه های اضافی تعمیرو نگهداری نمی شوید.منبع: تجهیزات صنعتی آشپزخانه تهران تجهیز

7
به نظر من بعد از مدت ها تجربه در حوزه برنامه نویسی؛ کامپیوتر و خرید نرم افزارهای تخصصی تنها شرکت هایی نرم افزار خوب حسابداری دارندو نمونه هاشون پیشرفته است و از همه مهم تر پشتیبانی خوبی میتونن داشته باشند که نرم افزارهاشون را خودشون طراحی کرده باشند تابتونن وقتی نیاز های ما بالا پایین شد بتونن نرم افزار را تغییر بدند.
تنها این اتفاق وقتی میافته که اون شرکت هم حسابدار باشند هم برنامه نویس، من الان برای بخشی از سایت های فروشگاهی که طراحی میکنم نیاز به ارتقا و تغییرات در کدهای نرم افزارم دارم اما هیچ شرکتی درست و حسابی بلد نیست این تغییرات را ایجاد کنه.
تا به این مشکل برنخورید متوجه نمیشید چقدر مهمه
درنتیجه به نظر من ایرانی باشه که مناسب با نیازهای بازار کار ایران و برنامه نویسش هم دم دستمون باشه بهتره

8
جمع بندی اطلاعات مفید در مورد نرم افزار انبارداری

برای دریافت آمار موجودی انبار و همچنین آمار ورود و خروج کالا به انبار به طور لحظه به لحظه و اتوماتیک، بررسی و گزارش داده می شود.

روش های قدیمی و سنتی برای مدیریت موجودی انبار وجود دارد که می توان نرم افزار انبار داری اکسل را نام برد و هنوز بعضی از افراد در کسب و کار خود استفاده می کنند.

داشتن اطلاعاتی دقیق در مورد ورود و خروج کالاهایانبار یک شرکت یا یک سازمان و کارخانه همیشه از دغدغه های اصلی صاحبان این شرکت ها و کارخانه ها بوده است چون بخش زیادی از سرمایه هر شرکت یا هر سازمانی در انبار سازمان است و توجه به کنترل ورود و خروج کالا می تواند هزینه های مربوطه را کاهش دهد و سرعت خدمت رسانی به مشتریان را افزایش دهد.

ولی نرم افزار انبار رایگان و قدیمی برای مدت طولانی و حجم عظیمی از کالا مفید نمی باشد.به این منظور شرکت ها سرمایه گذاری بر روی نرم افزار انبار انجام می دهند.یکی از الزامات در کسب و کار دقیق وجود نرم افزار انبار می باشد که کسب و کار را نیز توسعه می دهد.

ویژگی های نرم افزار انبار خوب
1. نرم افزار انبارداری آسان
یکی از ویژگی هایی که برای “نرم افزار انبار خوب”  می توان در نظر گرفت این است که اپراتور استفاده آسانی از آن داشته باشد.نرم افزارها برای این طراحی و پیاده سازی شدند که کار را برای کابران خود آسان تر نمایند.

2. کاربر نباید از طریق استفاده از این نرم افزار در زمان طولانی خسته شود و همچنین عملیات خور را در سریعترین زمان ممکن بتواند انجام دهد.

3. یکپارچگی با دیگر سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری
نرم افزار انبار به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده که با دیگر سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری هماهنگ و یکپارچه شده و در کسب و کار سیستم ها می تواند با یگدیکر تعامل و ارتباط داشته باشد.

4. انجام عملیات بدون کاغذ
استفاده از کاغذ با وجود طراحی نرم افزار انبار فراموش شدنی می باشد.پردازش به صورت الکترونیکی درصد خطا در اطلاعات را به صورت قابل توجهی کم می کند و نیز سرعت پردازش را بالا می برد. به همین علت از داده های نرم افزار انبار می توان اطلاعات زیادی را خارج کرد.

5. ثبت اطلاعات لحظه ای
برای کالاهای ورودی مکان مورد نظر را می توان در همان لحظه به آن اختصاص داد که این یکی از مزیت های مهم نرم افزار انبار می باشد.این ویژگی موجب کاهش زمان پردازش می شود و ضمانت آن را می کند که هر ورودی کالا در جای صحیح خود قرار گرفته است.

6. هزینه به صرفه نرم افزار
تخمین زدن هزینه نرم افزار یکی از سخت ترین کارها در زمینه تولید نرم افزار می باشد.

قیمت و ارزش در نرم افزار انبار را براساس ویژگی های قابل ارائه می توان تعیین کرد. براساس خدماتی که به کاربر یک نرم افزار ارائه می دهد به همان اندازه قیمت آن افزایش می یابد.

مزایای نرم افزار انبارداری

• دارای قابلیت حذف هزینه های اضافی
• مدیریت فرایندهای انبارداری
• افزایش سرعت برای دسترسی به اطلاعات یک کالای خاص در انبار
• نرم افزار رادیکال مانع از گم شدن حواله و رسیدهای انبار می شود
• با استفاده از نرم افزار انبار دیگر نیازی به استفاده از کاغذ در فرایند خرید و فروش نیست

مهم ترین ویژگی های نرم افزار انبار ساما سیستم
نرم افزار انبار ساما ویژگی هایی دارد که این نرم افزار را از سایر نرم افزارهای مشابه آن در زمینه ی انبارداری متمایز کرده است:

• دارای قابلیت ارسال پیامک در صورت ورود کالا به انبار
• دارای امکان نگهداری تصویر کالا
• دارای قابلیت ارسال پیامک در صورت خروج کالا از انبار
• امکان استفاده از بارکد خوان
• قابلیت نمایش میزان موجودی کالا در انبار و شرکت با تفکیک واحدهای سنجش فرعی و اصلی کالا و عامل ردیابی کالا
• یکسان سازی اطلاعات کالا در انبار و واحد فروش
• امکان محاسبه ی اضافات و کسورات و محاسبه ی مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورهای خرید و فروش
• دارای قابلیت مشخص کرده نقطه سفارش کالا

• نرم افزار انبار ساما سیستم این قابلیت را دارد که هر گزارشی که در مورد انبار تهیه می شود به نام فردی که گزارش را تهیه کرده ، در نرم افزار قرار گیرد.

• کنترل دقیق موجودی کالا به صورت ریالی و مقداری یکی از چالش های پیش روی شرکت ها می باشد. ماژول انبار در نرم افزار حسابداری ساما سیستم با ایجاد امکانات و کنترل های خاص سعی کرده است که کنترل موجودی انبار به صورت دقیق را برای کاربران ایجاد کند.

بخش های مختلف نرم افزار های انبارداری

جدا سازی کالاها در همان ابتدای تعریف از ویژگی ها می باشد. تعریف هر کالا با جزئیاتی مانند 3 سطح واحد فرعی، قفسه بندی و نقطه سفارش از تمهیداتی است که نرم افزار ساما در نظر گرفته است.

ایجاد کالا با جزئیات کامل در نرم افزار انبارداری

سند افتتاحیه انبار از سال قبل- ثبت ورود به انبار از روی خرید یا برگشت از فروش ثبت ورود به انبار از روی تولید- ثبت ورود به انبار به صورت دستی حالت های مختلفی است که “نرم افزار انبار ساما” برای افزایش موجودی کالا در نظر گرفته است.

ثبت اسناد انبار برای سال های مختلف در سیستم انبارداری

ثبت ورود به انبار به صورت دستی در نزم افزار انبار

شما می توانید تنها با چند کلیک موجودی کالای پایان دوره خود را به دوره جدید اضافه نمایید (عکس افتتاحیه)

اضافه نمودن موجودی کالای پایان دوره در نرم افزار انبار

خروج کالا معمولا با اجازه شخص دیگری به غیر از انباردار می باشد. برای عملیاتی شدن این قضیه، در نرم افزار انبارداری ساما شما می توانید قبل از خروج کالا مجوز خروج کالا ثبت نمایید. در این صورت انباردار می تواند از روی مجوز، خروج کالا ثبت کند یا از موجودی یک انبار کم و به موجودی انبار دیگر اضافه کند.

همچنین شما امکان ثبت خروج کالا به صورت دستی و یا از روی اسناد فروش و برگشت از خرید را دارا می باشید. شما می توانید با توجه به روند سازمانی خود به جای صدور خروج کالا از روی فاکتور فروش، از روی اسناد خروج انبار فاکتور فروش خود را صادر نمایید. همچنین شما با ثبت تولید خروج مواد اولیه و یا کالای نیمه ساخته ی خود را در این قسمت ثبت نمایید.

در عین اینکه شما تمام اسناد مربوط به انبار خود را در این قسمت ثبت می کنید با قدرت مانور بالا توانایی تفکیک این اسناد را دارا می باشید.

به طور مثال می توانید مواد اولیه خود را جدا از کالای نیمه ساخته شده ثبت سند کنید، هر کالای نیمه ساخته شده را در ایستگاه مربوط به خود ثبت کنید یا کالاهای ساخته شده را از آماده فروش تفکیک نمایید.
یکی از مشکلات محاسبه موجودی کالا نواسانات قیمت در بازار ایران می باشد که شما با استفاده از اصلاح مبالغ حواله ها می توانید این مشکل را مرتفع سازید.
محاسبه موجودی کالا با استفاده از اصلاح مبلغ حواله

امکان ثبت جا به جایی کالا بین چند انبار مشترک از دیگر توانایی های زیر سیستم انبار نرم افزار جامع ساما سیستم می باشد.

نرم افزار انبار ساما سیستم و راهنمای نرم افزار ساما سیستم
امکان ثبت جا به جایی کالا بین چند انبار مشترک

در نهایت شما با استفاده از گزارشات ساما سیستم می توانید انواع گزارشات تفکیکی و تجمیعی از انواع فرآیند های انبار را با نرم افزار انبار خود تهیه نمایید.

برخی امکانات واجب سیستم نرم افزار انبارداری

1. امکان صدور حواله انبار از روی مجوز خروج کالا.
2. امکان صدور حواله انبار بدون نیاز به صدور مجوز خروج کالا در شرکتهایی که نیاز ندارند.
3. امکان صدور فرم جابه جائی کالا که دراین صورت نیازی نیست که اول از انبار مبدا حواله صادر شود و سپس در انبار مقصد رسید صادر شود.در این صورت فرم جابه جائی این کار را 4. اتوماتیک انجام می دهد.البته لازم به توضیح است که این فرم فقط باید در زمانی صادر شود که کالا از انبار مبدا به انبار مقصد هیچ گونه تغییری نکند.
5. امکان انواع گزارشگیری کالا و انبار توسط پرسنل انبار بدون نیاز به علم حسابداری.
6. امکان انواع گزارشگیری تخصصی از کالاها و انبارها توسط گزارش اسنادی انبار برای حسابداران و مدیران مالی.
7. امکان صدور فاکتور از نرم افزار خرید و برگشت از فروش از روی رسید انبار.
8. امکان صدور فاکتور فروش و برگشت از خرید از روی حواله انبار.
9. امکان پیاده سازی همزمان روش دائمی و ادواری موجودی کالا.
10.امکان ارزیابی ارزش کالا بر اساس روش ارزیابی میانگین موزون.
11.امکان صدور سند افتتاحیه انبار که موجودی واقعی انبار سال مالی قبل را به سال مالی جاری انتقال می دهد.
12.تعریف انواع انبار و گروه بندی کالا.
تعریف انواع شابلون صدور سند حسابداری برای ثبت سند فرمهای رسید و حواله انبار.


من این مقاله را از چندین جا جمع آوری کردم. حتما قبل از خرید از چند شرکت هم مشاوره بگیرید تا مقایسه ای بین سیسیتم هاشون داشته باشند.
9
همانطور که می دانید نرم افزار حسابداری در نام های مختلف موجود در بازار موجود است. شما می توانید از یکی از نرم افزار ها با توجه به نیازهای شما و هزینه های مورد نظر خود را انتخاب و استفاده کنید. خوب بودن یک نرم افزار حسابداری به شدت وابسته به نیازها و انتظارات شما از نرم افزار حسابداری است. شاید این بهترین انتخاب برای شرکت نرم افزاری حسابداری و برای یک شرکت نرم افزاری دیگر باشد.

لازم به ذکر است که تمام نرم افزار های حسابداری معرفی شده توسط وزارت مالیه کشور تصویب شده است. ما همچنان برخی از نرم افزار های موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد که می توانید از یک یا چند نرم افزار بر اساس نیازهای شرکت خود استفاده کنید.

 
نرم افزار حسابداری هلو
 

شاید معروفترین و محبوبترین نرم افزار حسابداری در ایران نرم افزار حسابداری هلو باشد. هلو در بین کاربران بسیار محبوب است با توجه به این که قدیمی ترین و مورد استفاده ترین نرم افزار حسابداری مورد استفاده در ایران است. نرم افزار حسابداری هلو همواره تکامل یافته است و می تواند اولین انتخاب شما برای خرید باشد. از آنجایی که اکثر حسابداران دارای هلو هستند، و همچنین بسیاری از فیلم ها و دوره های آموزشی موجود است.

هلو کدهای نرم افزاری مختلف را طراحی کرده است که به نیازهای برنامه های مختلف طراحی شده است که هر فرد یا شرکت می تواند نسخه پاسخگو از نیازهای خود را با توجه به نیازهای خود خریداری کند. قیمت بالا و سرعت پایین حسابداری هلو ممکن است در بعضی موارد شما را به خرید نرم افزار حسابداری دیگری هدایت کند.
من نرم افزار حسابداری هستم

این نرم افزار در سه نسخه اساسی، متوسط ​​و پیشرفته موجود است که شما می توانید از نظر تعداد کاربران و نیازهای مجموعه خود استفاده کنید. شاید یکی از مزایای نرم افزار حسابداری میم  در مقایسه با نرم افزار دیگر قیمت مناسب تر است. نرم افزار پشتیبانی نرم افزار حسابداری میم  توسط شرکت نوین پندار (ناشر بسته نرم افزاری Lord)، شرکت نرم افزاری در ایران، ارائه شده است.

 

 
نرم افزار حسابداری آسان


نرم افزار حسابداری آسان هیچ گرافیک خاصی (سبک نرم افزار قدیمی تحت DOS ندارد). اما در تمام سیستم عامل های نصب شده، سبک بودن برای اجرای سیستم های ضعیف و مهمتر از همه، سرعت بخشیدن به ماوس با حذف موس و فقط کار با صفحه کلید، توانسته است نرم افزار حسابداری را در میان بسیاری از شرکت ها محبوب کند و فروشگاه ها تبدیل به به راحتی با نام آن کار کنید، آسان و آسان است. اگر نرخ بهره برای شما مهم است، یکی از گزینه های شما مطمئنا نرم افزار حسابداری آسان خواهد بود.

 
نرم افزار حسابداری پاتریس

نرم افزار پاتریس تحت DOS است و رابط کاربری آن توانایی استفاده از ماوس را ندارد و کاربران تنها می توانند با نرم افزار با صفحه کلید کار کنند.

نرم افزار حسابداری پاتریس شامل نرم افزار اساسی، حقوق و دستمزد، تولید، و هزینه های بخش حسابداری می باشد.

نرم افزار پایه بخش اصلی نرم افزار پاتریس و شامل تمام امکانات حسابداری و انبارداری (خرید، فروش، دریافت، پرداخت، بانک و چک) می باشد. ویژگی های این نرم افزار آسان برای استفاده و گرافیکی و آسان برای استفاده است. دسترسی کاربران

این نرم افزار یک نسخه حقوق و دستمزد برای استفاده از شرکت های با تعداد زیادی از پرسنل است و کنترل آنها دشوار است برای ثبت نام در دفاتر حسابداری.

این نرم افزار تولید و هزینه کارخانه ها و شرکت های تولیدی است و به طور خودکار قیمت کالاها را محاسبه می کند.
نرم افزار حسابداری دقیق


نرم افزار دقیق برای شرکت های تولید و تجارت طراحی شده است. نرم افزار جامع شامل سه سطح اساسی، متوسط ​​و پیشرفته است. این نرم افزار همچنین برای بخش تولید در نسخه های معمول و شبکه ای موجود است. ویژگی های این نرم افزار می تواند زیبا و آسان برای استفاده از محیط زیست، گزارش جامع، خدمات پشتیبانی خوب و به روز. این ویژگی ها کاربران را برای استفاده از این نرم افزار آسان می کند.
نرم افزار ارزیابی

محصولات نرم افزاری معیار شامل حسابداری، حسابداری شرکت ها و خدمات، حسابداری تولید و اتوماسیون اتوماتیک فروش است که هر کدام سطوح پایه را ارتقا داده اند.

در خاتمه برای انتخاب نرم افزار حسابداری بیشتر سلیقه شخصی ، سیستم عامل مورد استفاده ، راحتی کاربری و مهمتر از همه پشتیبانی نرم افزار تاثیر گذار هستند.


 

 
10
گفتگوی آزاد / آمادگی برای آزمون IELTS
« آخرين ارسال توسط zaban آوریل 17, 2019, 11:58:15  »
آزمون IELTS یک آزمون بین المللی است که چهار مهارت خواندن ، شنیدن ، صحبت کردن و نوشتن مورد سنجش قرار گرفته می شود .
مدرک این آزمون از مهمترین مدارک مورد نیاز به‌منظور اخذ پذیرش دانشگاهی در کشورهای خارجی زبان به‌ شمار می‌آید .
این آزمون در دو نوع آکادمیک و جنرال برگزار می شود . نوع آکادمیک برای افرادی مناسب است که قصد دارند در یک کشور انگلیسی زبان به تحصیل ادامه دهند .
اما نوع آکادمیک برای کسانی مناسب است که می خواهند به کشور استرالیا ، نیوزلند و کانادا مهاجرت نمایند . این دو نوع در بخش Reading و Writing با هم تفاوت دارند .
سیستم آموزشگاه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان برگرفته از سیستم آموزشی BritishCouncil می باشد . در این سیستم آموزشی هر زبان آموز متناسب با نوع آزمون IELTS موردنظر خود دارای برنامه آموزشی اختصاصی خواهد بود .
در ابتدا زبان آموز توسط یک آزمون شبیه سازی شده تعیین سطح می شود . مهارت زبان آموز در چهار سطح خواندن ، شنیدن ، نوشتن و صحبت کردن مورد سنجش قرار گرفته می شود .
زبان آموز به صورت هفتگی و بر اساس یک زمان بندی دقیق و مشخص از مشاوره حضوری سوپروایزها برخوردار می شود .
صفحه: [1] 2 3 ... 10