آخرین ارسالها

صفحه: [1] 2 3 ... 10
1
گفتگوی آزاد / زیرو کلاینت gm-800
« آخرين ارسال توسط bitaa12 امروز ساعت 09:39:48 »



    برخی از امکانات زیرو کلاینت GM800 :


    ساختار : زیرو کلاینت
    DVI-I
    USB 2 x 3
    COM Port
    Serial Port
    RJ 45
    گارانتی : سه ما تعویض زیرو کلاینت، یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش

    عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه کاربران را از صداهای زاید رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت ، کار را دلپذیرتر میسازد. پشتیبانی حرفه ای از اکثر پروتکل های شبکه و رایانش ابری از قبیل :Citrix Reciver- (RDP) Vmware view ، دارای سیستم خودکار جهت پیدا کردن اتوماتیک ترمینال سرویس ، قابلیت اتصال خودکار و سریع به سرور در حین بالا آمدن دستگاه زیرو . قیمت بسیار مناسب جهت تجهیز کردن سایت های سازمان های دولتی و خصوصی و انجام مجازی سازی با توان بالا. (Virtualization Desktop) دارای سیستم حفاظت بسیار کارآمد در مقابله با حملات ویروسی و رهگیری اطلاعاتی ، امکان قفل کامل دستگاه جهت عدم دسترسی به تنظیمات . دارای کنترل پنل بسیار ساده و درعین حال بهینه که به راحتی توسط افراد مبتدی و غیر حرفه ای قابل استفاده می باشد.

    معرفی زیرو کلاینت GM800 :

    پردازنده زیرو کلاینت GM800 مبتنی بر پردازشگر Marvell ARM CPU می باشد.عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه ، کاربران را از صدای بی مورد و زاید PC رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت، کار را دلپذیر تر ساخته است.
    این دستگاه با داشتن ظاهری کوچک و قابلیت استفاده به صورت عمودی و یا نصب شده در پشت مانیتور فضای کار بیشتری را برای شما فراهم می سازد . صرفه جویی در انرژی ، محافظت از محیط زیست و مصرف برق بسیار پایین ، هزینه های مصرفی را در دراز مدت به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.
    پشتیبانی کردن بسیاری از کلاینت های رایانش ابری از قبیل RDP بهینه شده به صورت اختصاصی توسط Centerm ، Citrix Reciver و VMware view و ...پشتیبانی از CDMS management Agent که مدیریت ارزشها به صورت متمرکز و قابل دسترس را با به کار گیری و کنترل از راه دور میسر می سازد . دارای سیستم جستجوی خودکار جهت پیدا کردن (Terminal Service (CTSS در پیکربندی (Zero و LAN ) که به صورت خودکار اتصال را برقرار می سازد .
    پشتیبانی از قابلیت به روز رسانی سهل الوصول ماژول : با به کار گیری TCPUP ( ابزار به روزآوری زیرو کلاینت Centerm ) و یا از طریق حالت FTP .
    پشتیبانی از به روزرسانی خودکار سیستم : با پیکربندی Client IP (یا همان DHCP ) و Server IP و سپس راه اندازی مجدد دستگاه برای ورود به حالت به روز رسانی خودکار .
    علت برتری GM800 نسبت به زیروکلاینت های موجود در بازار :
    استفاده از پردازنده قویتر 440 مگا هرتزی
    پشتیبانی از حافظه با ظرفیت بالاتر
    پشتیبانی از کارآمد ترین پروتکل های شبکه ( Citrix Reciever و VMware View و RDP )
    تایید شده و توصیه شده توسط کمپانی Citrix
    قابلیت به روز رسانی خودکار
    قابلیت جستجوی خودکار Terminal Service
    کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات استاندارد
    پشتیبانی کامل نرم افزاری و سخت افزاری توسط شرکت سازنده
    رزولوشن تصویر بهتر و رفع مشکلات Video Streaming سایر مدل ها
    دارای تاییدیه کیفی از ارگان های معتبر
    دارای نمایندگی رسمی معتبر در ایران توسط شرکت تین آوا سیستم.منبع:زیرو کلاینت تین آوا

2
گفتگوی آزاد / ASUS Asuspro E510
« آخرين ارسال توسط bitaa12 امروز ساعت 09:38:46 »







    {ampz:Thinava Share}


    برخی از امکانات مینی پی سی ASUS ProE510 :


    ساختار : مینی پی سی
    پردازنده : Intel Core i3 3.1GHz
    رم : 4GB Up To 16GB DDR3L
    مادربورد : ASUS
    گرافیک : Intel HD 4400 2GB
    هارد : 1TB HDD
    پورت : Wi-Fi , 3 x USB2 , DVI-I , RJ 45 , COM & Parallel Port (Optional)







    شرکت ایسوس همواره یکی از پیشتازان تولید رایانه های کوچک و قابل حمل و مینی پی سی ها است؛ اینبار شرکت Asus با ارائه مینی پی سی های جدید خود از سری خانواده قدرتمند Asuspro در نظر دارد تا بازار های میان رده و مقرون به صرفه را نیز تحت کنترل خود دربیاورد؛ محصول Asuspro E510 یکی از این محصولات است.


    این محصول فوق سبک و باریک با ابعاد 185x210x27 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم همواره از نظر مدیرانی که به فکر خرید محصولات زیبا، کارآ و ارازان قیمت هستند؛ مورد توجه بوده است؛ بهره گیری Asuspro E510 از پردازنده شرکت اینتل از خانواده Core i و سری Core i3 و گرافیک 2 گیگابایتی HD شرکت اینتل از سری 4400 و مادربرد فوق العاده عالی شرکت ایسوس، توانسته اکثر نیازهای کاربران خانگی و اداری را پاسخگو باشد؛ عمچنین مینی پی سی Asuspro E510 دارای WiFi به صورت آنبرد است؛ وجود همگی این موارد در مجموعه Asuspro E510 باعث شده است که این محصول بتواند گواهینامه های معتبر نظیر BSMI/CB/CE/FCC /UL/Energy Star/CSA را دریافت نماید.منبع:مینی پی سی تین آوا

3
گفتگوی آزاد / با خصوصیات تین کلاینت آشنا شوید
« آخرين ارسال توسط bitaa12 امروز ساعت 09:37:59 »




    تین کلاینت را می توان به عنوان یک کامپیوتر بسیار کوچک و کارآمد در نظر گرفت اما کامپیوتری که به عنوان یک پایانه شبکه به کار گرفته می شود.
    شبکه ای که در آن از تکنولوژی تین کلاینت استفاده شده باشد دارای یک الی چند عدد سرور که دارای ویژگی های خاصی است می باشد این سرورها می توانند دارای سیتم عامل هایی نظیر لینوکس، ویندوز و یا یونیکس باشد و همچنین بر روی هر یک از این سرورها وجود یک نرم افزار برای کنترل عملکرد کلاینت ها الزامی است که این برنامه های کنترلی اغلب به صورت رایگان در دسترس می باشند.
    عملکرد و کاربرد بزرگترین و عمده ترین مشتریان تبن کلاینت هارا می توان بانک و یا آژانس هوایی و تمام مراکزی دانست که دارای شعبه های متعدد هستند که در حال حاضر از این تبن کلاینت ها در مدرسه ها و مراکز آموزشی هم استفاده می شود و کاربرد دارند. یکی از ویژگی های این وسیله نداشتن امکان دانلود و نبود هارد دیسک در آنها که این موضوع در ویروسی نشدن سیستم ها و حفظ امنیت آنها بسیار موضوع مهمی شمرده می شود. از دیگر خصوصیات تین کلاینت ها می توان به ساده و کم هزینه بودن نگهداری و یا ارتقا دادن آنها اشاره کرد. اما در مادامه مقاله به ویژگی های کلی تری از این سیستم ها اشاره میکنیم:
    1. در استفاده از تین کلاینت ها تنها مورد مهم این است که سرور ها را مدیریت کنیم.
    2. نبود امکان دانلود برنامه، نداشتن هارد و نبود نقطه ای برای وارد شدن به شبکه در امنین و ورود ویروس به این سیستم ها بسیار مهم و مورد توجه می باشد.
    3. یکی دیگر از عوامل مهم در حفظ امنیت تین کلاینت ها این است که امکان تعویض برنامه و پیکر بندی های موجود در سیستم عامل وجود ندارد و کاربران قادر به اعمال هیچ گونه تغییری در آنها نخواهند بود.
    4. سیستم های تین کلاینت هزینه زیادی برای نگهداری صرف نمی کنند زیرا قطعه های قراوانی در آنها به کار نرفته که مدام دچار خرابی شوند
    5. برای ارتقا و آپدیت ترمینال های تازه به شبکه این سیستم ها، می توان از طریق برنامه کنترلی که از ابتدا بر روی آنها نصب شده اقدام کرد و در مواقعی که خرابی در این سیستم پیش آید به راحتی می توان ترمینال مربوطه را از شبکه حذف کرد.
    6. تین کلاینت ها علاوه بر هزینه پایینی که برای نگهداری به خود اختصاص می دهند، به سبب پایین بودن توان مصرفشان انرژی کمی نیز مصرف می کنند که در مجموعه ها و سازمان هایی که تعداد نیروهای زیادی در آن مشغول به کار هستند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
    7. پهنای باند این سیستم ها هم همانند باقی شبکه ها به شمار کلاینت ها وابسته است، و از آنجا که سرور مدام در حال انجام پردازش است و به دلیل اینکه نتیجه کلیه پردازش ها باید به کلاینت منتقل شود لذا ترافیک در این شبکه ها به میزان زیادی بالا خواهد بود.
    8. با در نظر گرفتن ساختار کوچک و نداشتن فضای زیاد این تین کلاینت ها، هیچ نوع حافظه ای در آن نمی شود استفاده کرد.منبع:تین کلاینت تین آوا
4
گفتگوی آزاد / چاپخانه
« آخرين ارسال توسط bitaa12 امروز ساعت 09:36:44 »




    امروزه در سطح شهر با چاپخانه های کثیری روبرو می شوید که هر یک از آنها از امکانات خوب و متوسط و حرفه ای برخوردار هستند، در واقع هر چاپخانه بر اساس امکاناتی که دارد، درحال فعالیت می باشد، برخی از آنها تنها با چند دستگاه چاپ و برخی دیگر هم با انواع و اقسام دستگاههای چاپ در حال فعالیت هستند. از این رو تعداد زیادی چاپخانه در سطح شهر برای انجام کارهای چاپی به چشم می خورد که گاهی اوقات آدم به واقع می ماند که کدامیک از این چاپخانه ها می تواند مناسب باشد، کیفیت چاپ بالا و هزینه مناسب داشته و کارهایمان را در سریعترین زمان ممکن به ما تحویل دهد. از این رو ما قصد داریم در این مطلب شما را با ویژگی های چاپخانه و همچنین معرفی یک چاپخانه حرفه ای و قدرتمند، مطالب مهم و مختصری را برای شما همراهان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
    چاپخانه

    سوابق چاپخانه را بررسی کنید!

    قطعا سابقه و تجربه می تواند در هر زمینه ای مثمر ثمر باشد. به عنوان مثال، شما برای انتخاب یک آتلیه عکاسی هم ابتدا به سوابق کاری و نمونه کارهایش توجه می کنید و سپس آن مرکز را برای فیلمبرداری و عکاسی انتخاب خواهید کرد. چاپخانه هم به همین صورت است، بایستی از سوابق آن مطلع باشید و اینکار را هم می توانید به راحتی از مشتریان و کارهای تبلیغاتی و چاپی که انجام می دهند، بررسی کنید.
    تجهیزات و امکانات چاپخانه

    برای انتخاب یک چاپخانه می توانید از تجهیزاتی که در اختیار دارد، به پاسخ سولتان برسید! به راحتی می توانید از تعداد دستگاهها و نوع دستگاههای چاپی که دارد، اطمینان حاصل کنید که چاپخانه انتخابی، گزینه مناسبی برای کارهای چاپی است یا خیر! وجود دستگاههای چاپ قدرتمند، به روز و جدید، می تواند تضمینی برای ارائه کار درست چاپخانه و زبر دستی آن باشد.
    سرعت در انجام کارهای چاپی

    یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت در انتخاب چاپخانه تسریع در انجام کارهای چاپی است! چرا که گاهی اوقات بهترین آیتم برای یک مشتری، دریافت سریع کارهای چاپی اوست. از این رو تحویل به موقع و سرعت در انجام کار، می تواند یکی از گزینه های فوق العاده در انتخاب چاپخانه محسوب شود.
    هزینه پایین، کیفیت بالا

    مسلما شما هم با تعداد کثیری از چاپخانه ها در سطح شهر برخورد کرده اید! امروزه به دلیل زیاد شدن این مراکز، بازار رقابتی هم بوجود آمده است و هزینه پایین در مقابل کیفیت بالا، دو آیتم مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک چاپخانه محسوب می شوند. از این رو اگر چاپخانه ای این دو فاکتور را در اولویت قرار دهد، می تواند مشتریان خاص خودش را داشته باشد.
    کدام چاپخانه را انتخاب کنید!

    انتخاب یک چاپخانه خوب و مناسب، یکی از مهمترین گزینه ها برای مشتریان می باشد، خواه این مشتری یک کار چاپی داشته باشد چه هزاران کارهای چاپی! از این رو بایستی بهترین چاپخانه را با توجه به معیارهایی که گفته شد، انتخاب کنید. ممکن است مدیر یک شرکت تبلیغاتی باشید و یا حتی یک مشتری! منتها فرض ما بر این است که غالبا شرکت های تبلیغاتی به دلیل وجود مشتریان زیاد، کارهای چاپی فراوانی را به چاپخانه ها می سپارند. از این رو اگر می خواهید کارهای چاپی و تبلیغاتی خود را به یک چاپخانه مهم و کاردان بسپارید، چاپخانه نقش هنر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. کیفیت در چاپ، تسریع در انجام کارهای چاپی و تعامل درست با مشتریان حرف اول را می زند. جالب است بدانید: این چاپخانه در گروه چاپخانه های بسیار قدیمی در تهران بوده که تاکنون با خصوصیات و ویژگی هایی که داشته، با اکثر سازمان ها و مجموعه در حال همکاری می باشد. کیفیت، هزینه مناسب در کنار برخورد مناسب و چگونگی انجام کارهای چاپی، این چاپخانه را تبدیل به بهترین مرکز چاپ کرده است.منبع:چاپخانه نقش هنر
5
گفتگوی آزاد / استاندارد های کارت ویزیت
« آخرين ارسال توسط bitaa12 امروز ساعت 09:32:46 »
    سايز کارت ويزيت در چاپخانه





    همانگونه که در سایت به آن اشاره شد ما دو نوع کارت ویزیت داریم، افست و دیجیتال.

    سایز کارت افست چون اکثراً به صورت شیت عمومی چاپ می شود تعداد زیادی از کارت ها در کنار هم چیده می شوند بنا بر این سایز اصلی کارت ویزیت افست 4/8 در 8/4 می باشد که به دلیل رعایت مارجین برش می بایست نوشته ها از هر طرف کار 3mm فاصله رعایت شود تا پس از برش از بین نرود.

    سایز کارت ویزیت دیجیتال بدلیل اینکه تعداد کمتری در کنار هم جای داده می شوند (12 عدد در A4) کمی بزرگتر از افست می باشد و در چاپخانه ها است.اندازه کارت ویزیت دیجیتال 9 در 5 می باشد. جهت اطمینان بیشتر بهتر است در آن 3mm مارجین برش رعایت شود.

    کارت ویزیت لمینت مات و یا براق در هر دو سایز با قیمت های متفاوت چاپ می شود.

    نکته دیگری که باید به آن دقت فرمایید این است که در طراحی کارت ویزیت افست اگر رنگ دقیق خاصی را در نظر دارید باید شماره رنگ آن را از کتاب رنگها انتخاب نمایید، البته پس از چاپ کارت ویزیت افست رنگ چاپ شده چند پرده ای تغییر پیدا می کند و ممکن است کمی تیره تر شود ( در شیت اختصاصی رنگها دقیقتر چاپ می شوند) .

    در چاپخانه کارت ویزیت دیجیتال رنگها نسبت به کارهای افست بسیار به رنگ مانیتور نزدیکتر می باشد و همین موجب بالا رفتن کیفیت چاپ در چاپ دیجیتال شده است.

    فرمتی که می بایست فایل طرح کارت ویزیت داشته باشد Jpg ، Tiff و یا کورلی می باشد و رنگ آن نیز می بایست حتما CMYK باشد زیرا در حالت RGB کد رنگ تغییر کرده و نمی توانید کد رنگ دقیقی را چاپ نمایید.منبع:چاپخانه نقش هنر
6
گفتگوی آزاد / اقدامات لازم برای ثبت موسسه خیریه
« آخرين ارسال توسط kara نوامبر 13, 2018, 16:45:12  »
تابعیت جمهوری اسلامی ایران
حداقل دارایی موسسه غیر دولتی غیر انتفاعی و خیریه ای 30 میلیون ریال و موسسات غیر دولتی انتفاعی60 میلیون ریال می باشد.
داشتن صلاحیت علمی، تخصصی و فنی اعضای هیات مدیره و مدیر عامل قبل از دریافت پروانه تاسیس
مدیر عامل موسسه باید حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشد و حضور حداقل دو نفر دارای مدرک کارشناسی مرتبط با فعالیت موسسه در اعضای هیات مدیره الزامی است.
تبصره: 8سال سابقه کار مرتبط برای کاکنان بازنشسته یا بازخرید سازمان بهزیستی که حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشند و 4سال سابقه کار مرتبط برای دارندگان مدرک کارشناسی غیر مرتبط معادل مدرک کارشناسی مرتبط محسوب می شود.
دارا بودن حداقل 23 سال سن برای تمام اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسین موسسات
داشتن مکان ثابت و مناسب که به تایید بهزیستی استان رسیده باشد.
• نحوه تاسیس موسسات خیریه :
1- ارسال درخواست کتبی متقاضیان تاسیس موسسات خیریه و غیر انتفاعی : با مشخص کردن اهداف و انتخاب 5-4 اسم پیشنهادی موسسه جهت تایید به اداره بهزیستی شهرستان و پس از تایید نام و اهداف موسسه در معاونت تخصیصی مربوطه پیگیری اقدامات تعیین نام موسسه از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه می باشد.
2- برگزاری جلسه مجمع عمومی و تکمیل فرم صورتجلسات مجمع عمومی : کلیه اعضای موسسه باید در جلسه شرکت نمایند و از این اعضا تعدادی کاندید شده (باید فرد باشند) اعضای موسسات به افرادی که کاندید شده اند رای می دهند و اعضای اصلی و علی البدل و بازرسین بر اساس تعداد رای از بیشتر به کمتر مشخص می شوند.

ثبت شرکت کارا را دریابید.
7
زنگ تفریح / طراحی سایت تازه های موسیقی
« آخرين ارسال توسط BAHARNPCO نوامبر 12, 2018, 14:34:23  »

طراحی سایت تازه های موسیقی
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران امروزه اکثریت جامعه برای دست یابی به نیازهای خود به طراحی سایت های اینترنتی مراجعه می نمایند تا در سریع ترین و آسان ترین زمان ممکن به خواسته های خود برسند. هر کاربری برای نیاز خاصی به طراحی سایت های اینترنتی مراجعه می نماید به طور مثال برخی از افراد علاقه مند به موسیقی و بخصوص جدیدترین موسیقی های روز می باشند ، طراحی سایت تازه های موسیقی به آنها این امکان را می دهد تا جدید ترین موسیقی های روز ایران و جهان را در طراحی سایت های مجازی گوش داده و دانلود نمایید همچنین با بیوگرافی و مصاحبه های جدید و قدیمی خوانندگان مورد علاقشان آشنا بشوند.

طراحی سایت تخصصی تازه های موسیقی
شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در شهر تهران و با سابقه ی بی نظیر خود در حوزه ی طراحی سایت به مشتری های خود این امکان را می دهد تا پروژه ی طراحی سایت خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه دریافت نمایند. در طراحی سایت تازه های موسیقی ، می بایست به سئو و بهینه سازی نیز توجه لازم را نمود ، زیرا طراحی سایت های مشابه زیادی وجود دارند و رقابت در این عرصه بالاست. در کنار دانلود موسیقی ، تبلیغاتی نیز در این طراحی سایت ها قرار داده می شود تا برای صاحب طراحی سایت درآمدزایی بشود.
امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت تازه های موسیقی عبارتند از :
•   بخش معرفی سایت ، امکانات و خدمات در طراحی سایت تازه های موسیقی
•   بخش دسته بندی موسیقی ها بر اساس سبک موسیقی ، نام خواننده در طراحی سایت تازه های موسیقی
•   بخش دانلود موسیقی ها در طراحی سایت تازه های موسیقی
•   بخش نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در طراحی سایت تازه های موسیقی
•   بخش ارائه ی بیوگرافی و مصاحبه های قدیمی و جدید خوانندگان در طراحی سایت تازه های موسیقی
•   بخش تبلیغات در طراحی سایت تازه های موسیقی
•   بخش ثبت نام و عضویت در سایت در طراحی سایت تازه های موسیقی
•   بخش جستجو برای یافتن موسیقی مورد نظر در طراحی سایت تازه های موسیقی

طراحی سایت فروشگاهی  تعرفه ی طراحی سایت  شرکتهای طراحی سایت  طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی ، شرکت های طراحی سایت ، طراحی وب در نونگار، ساخت سایت ، ساخت سایت ،
8
گفتگوی آزاد / طراحی سایت مخصوص هنرمندان
« آخرين ارسال توسط BAHARNPCO نوامبر 12, 2018, 14:33:27  »
طراحی سایت مخصوص هنرمندان
طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران

طراحی سایت به عموم جامعه این امکان را می دهد تا اهداف مادی و معنوی خود را از این طریق پیش ببرند و مخاطبان خود را از این طریق پیدا نمایند. کاربران اینترنتی نیز به هدف رفع نیازهای خود از طراحی سایت های اینترنتی استفاده می نمایند . یکی از این طراحی سایت ها ، طراحی سایت های هنری است. طراحی سایت مخصوص هنرمندان از رایج ترین و پر طرفدارترین سایت های اینترنتی می باشد .هنر شامل موسیقی ، نقاشی ، تئاتر ، سینما و … می باشد.

 طراحی سایت تخصصی مخصوص هنرمندان
طراحی سایت مخصوص هنرمندان می بایست گرافیک متناسب و هنری داشته باشد و در نگاه اول هنرمند را جذب خود نماید . تصاویر و مطالب می بایست قابلیت به روزرسانی آن داشته باشند و برای همین منظور نیز برنامه نویسی طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است . همچنین بهینه سازی و سئو بسیار پر اهمیت است زیرا طراحی سایت موفق تر می باشد که از سایر سایت ها در رده بندی ها بالاتر باشد . امروزه هنرمندان بسیاری طراحی سایت شخصی دارند این اقدام باعث گشته تا اخبار و اطلاعات موثقی که خودشان علاقه مند به انتشار آن هستند را در طراحی سایت خود قرار دهند و با طرفداران خود بیشتر در ارتباط باشند.

 



 
مهم ترین امانات و خدمات قابل اراائه در طراحی سایت مخصوص هنرمندان عبارتند از :
بخش معرفی، بیوگرافی و سوابق کاری هنرمند در طراحی سایت مخصوص هنرمندان
بخش مصاحبه ها ی هنرمند در طراحی سایت مخصوص هنرمندان
بخش تصاویر و ویدیوهای هنرمند در طراحی سایت مخصوص هنرمندان
بخش نمایش آثار هنرمندان در طراحی سایت مخصوص هنرمندان
بخش نمایش افتخارات و لوح تقدیرهای هنرمند در طراحی سایت مخصوص هنرمندان
بخش ارسال نظرهای طرفداران هنرمند در طراحی سایت مخصوص هنرمندان
بخش نمایش سایر شبکه های اجتماعی هنرمند در طراحی سایت مخصوص هنرمندان
بخش تبلیغات برای در آمدزایی سایت در طراحی سایت مخصوص هنرمندان

قیمت طراحی سایت  تبلیغات در گوگل   قیمت طراحی سایت    قیمت طراحی سایت  قیمت طراحی سایت   طراحی سایت با وردپرس
   طراحی سایت فروشگاهی  طراحی سایت فروشگاهی در تهران

9
گفتگوی آزاد / ویژگی های آژانس های هواپیمایی
« آخرين ارسال توسط baharj نوامبر 05, 2018, 17:26:49  »
 





    6 ویژگی آژانس های هواپیمایی موفق
    آژانس هواپیمایی موفق با مهارت های سازمانی عالی و مهارت های مردمی روبرو هستند. در زیر لیستی است که می توانید از آن برای بررسی اینکه آیا یک آژانس هواپیمایی موفق است یا خیر و همچنین اینکه آیا معیارهای لازم را دارد، استفاده کنید:
    1 - آنها بسیار سازمان یافته اند
    آژانس هواپیمایی برنامه ریزان خوبی هستند. برای آنها فراخواندن، رزرو، و برقراری ارتباط، یک کار متعادل روزانه است. مسئولیت های آنها شامل تنظیم پروازها، پردازش پرداخت ها ، تضمین اقامت، مذاکره، ارسال بلیط و مشاوره دادن به مشتریان است. نیازی به گفتن نیست، آژانس مسافرتی باید بتوانند چند کار انجام دهند.
    2 – آنها دارای چشم انداز هستند
    نه تنها کارکنان آژانس های هواپیمایی باید رهبران اجرایی باشند، بلکه باید داری چشم انداز نیز باشند. برنامه ریزی تعطیلات فوق العاده به ذهنی الهام بخش نیاز دارد. یک کارمند آژانس مسافرتی باید وقت کافی برای درک نیازهای مشتری صرف کند تا متوجه شود که مشتری از سفر خود چه می خواهد و سپس پایه ای برای یک تجربه فراموش نشدنی را فراهم می کند. تصور تجربه دلخواه مشتری تان، بخش جدایی ناپذیر برنامه ریزی دقیق آن است.
    3 - آنها دارای مهارت های عالی مردمی هستند
    آژانس های هواپیمایی موفق دارای مهارت های ارتباطی عالی و توانایی الهام بخشیدن و نفوذ در افراد هستند. بخش بزرگی از این کار شامل ملاقات قشر مختلفی از مردم جالب توجه است، که نیازمند تطبیق پذیری است. این بدان معنی است که کار شما هرگز یکنواخت نخواهد بود. همچنین شما نیاز به تحمل بالا و توانایی مقابله با انتظارات غیر واقعی از مشتریان خاص دارید. در نهایت، کارمندان آژانس های هواپیمایی فروشندگان با استعدادی هستند، که بیشترین ارزش را برای پول مشتریان خود قائل هستند و این کار را با شور و شوق انجام می دهند.

    4 – آنها مبتکر هستند
    آژانس های هواپیمایی که واقعا در صنعت پیشرفت کرده اند با انگیزه های زیادی رو به جلو حرکت می کنند. به عنوان یک آژانس مسافرتی، شما می توانید با پیدا کردن یک بازار تبدیل به متخصص در زمینه خود شوید، که در آن بازار شما می توانید ارزش بیشتری برای یک پایه مشتری خاص فراهم کنید.
    5 - آنها به خوبی در اینترنت وارد هستند
    آژانس های هواپیمایی با منابع و اطلاعات سفر بی شماری آنلاین رقابت می کنند، بنابراین برای آنها بهتر است از آنچه به صورت آنلاین اتفاق می افتد، باخبر باشند. هنگامی که شما در یک بهترین آژانس هواپیمایی کار می کنید، اکثر مشتریان شما قبلا مکان هایی را که می خواهند بازدید کنند، بررسی کرده و گزینه های سفر و اقامت را جستجو کرده اند. آگاهی از قبل نسبت به این مکان ها و گزینه به شما برتری می دهد. اگر شما برای یک آژانس مسافرتی کار نمی کنید، این امر حتی دارای اهمیت بیشتری است.
    6 - آنها ذاتا جستجوگر هستند
    احساس ذاتی ماجراجویی برای این کار حیاتی است. کارمندان آژانس های هواپیمایی علاقه مند به کشف جهان، به صورت جسمی و آنلاین هستند. البته، با داشتن کار دفتری، فرصت های سفر محدود و دسترسی یک مسئله است، اما کارکنان دفاتر هواپیمایی هنگامی که معاملات خوب در دسترس قرار می گیرند بسیار فوری آگاه می شوند و آنها می توانند از این دانش به خوبی برای خود استفاده کنند. کارمندان مستقل، باید سعی کنند تا آنجا که ممکن است جهان را کشف کنند. برنامه ریزی سفر به جایی که شما به شخصا تجربه کرده اید، به اعتبار و ارزش سرویس دهی شما اضافه می کند.منبع:آژانس مسافرتی سام سیر
10
گفتگوی آزاد / کلاس ایرلاین های پرواز داخلی و خارجی
« آخرين ارسال توسط baharj نوامبر 05, 2018, 17:24:12  »





    کلاس های بلیط هواپیما در هواپیما های مسافربری
    عموما هواپیماهای مسافربری از لحاظ کیفیت به فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس تقسیم میشوند که در سال های اخیر اکونومی با کیفیت نیز به این دسته بندی توسط بعضی ایرلاین ها اضافه شده است.




    قبلا کیفیت صندلی ها و تفاوت کلاس ها مشخص نشده بود، صندلی ها با کیفیت یکسان بودند و تفاوت در شرایط و تسهیلات غیر از نوع جایگاه مسافر ایجاد می شد مانند محدودیت میزان بار مسافر، قوانین تغییر یا استرداد بلیط هواپیما و ... که برخی از این موارد هستند.
    کلاس و درجه بندی ایرلاین های پرواز خارجی بیانگر میزان کیفیت محل نشستن در حمل و نقل عمومی است. محل نشستن میتواند یک صندلی یا یک کابین باشد. کلاس های بالاتر برای راحتی بیشتر مسافرین طراحی شده و گران قیمت تر می باشند.

    قیمت پایه کلاس ها
    در یک بیان ساده قیمت کلاس ها به هر صندلی هواپیما در درجه بندی های مختلف با قیمت و قوانین مقرر بستگی دارد. قیمت کلاس ها با واژه های مشخص شناسایی میشوند، بعضی از این واژه ها در تمامی ایرلاین ها یکسان است و برخی دیگر بسته به ایرلاین متفاوت میباشند در ادامه به تعدادی از این واژه ها که در تمامی ایرلاین ها یکسان میباشد اشاره میکنیم :
    Y= بلیط هواپیما اکونومی کلاس
    J= بلیط هواپیما بیزینس کلاس
    F = بلیط هواپیما فرست کلاس
    قیمت هر کلاس هواپیمایی از طریق سیستم رزرو ایرلاین و آژانس های هواپیمایی برای فروش هر صندلی در هواپیما تعیین میگردد و با پیگیری کلاس بلیط هواپیما های موجود اعلام میشود.



    اکونومی کلاس
    به بیان ساده با بلیط هواپیما اکونومی برای رفتن از مبدا به مقصد شما صندلی مورد نظر خود را با تفاوت هایی از لحاظ پهنای صندلی و فضای جلو پای صندلی دریافت میکنید. جلو پای صندلی از ٢٨ تا ٣٤ اینچ و پهنای صندلی از ١٧تا ٣٣ اینج میباشد. اگرچه ممکن است این چند اینچ از نظر شما تفاوت چندانی نداشته باشد ولی وقتی در پرواز خارجی بلند مدت قرار بگیرید تفاوتشان را حس خواهید کرد. برای سایر تفاوت ها میتوان وجود پریز برق، wi-Fi، غذا، سرگرمی، تلوزیون و سرویس های مختلف را مثال زد.



    اکونومی کلاس با کیفیت
    بلیط هواپیما اکونومی کلاس با کیفیت تفاوت های متعددی با اکونومی کلاس معمولی دارند. در آمریکا آن را انتخاب کابین اصلی می نامند و در مسیرهای هوایی بریتانیایی اصطلاح ورد تراولر پلاس را برای آن به کار میبرند. ولی تمامی آن ها یک معنی دارند: پرواز اکونومی کلاس با مقداری جذابیت و البته مقداری پر هزینه تر. البته گفته میشود که قیمت این پرواز ها با پرواز های بیزنس کلاس مشابه نیست.




    بیرینس کلاس

    میگویند اگر یکبار پرواز با بیزینس کلاس را تجربه کنید دیگر هرگز با اکونومی کلاس سفر نخواهید کرد. اگرچه ممکن است برتری اکونومی با کیفیت بر اکونومی کلاس به آسانی قابل تشخیص نباشد ولی لوکس بودن بیزینس کلاس نسبت به اکونومی با کیفیت به وضوح قابل تشخیص است. کیفیت بیزینس کلاس به حدی بالا میباشد که بسیاری از ایرلاین ها قسمت بلیط هواپیما فرست کلاس خود را به طور کل رها کرده اند.




    فرست کلاس
    افراد مشهور و ثروتمند در راس رزرو پرواز های فرست کلاس قرار دارند. تصور کنید افرادی که در پروازهای بیزینس کلاس بوده اند تنها مقدار کمی از لوکس بودن را تجربه کرده اند. جدا از حریم خصوصی و اندازه صندلی ها (به خاطر داشته باشید که در پرواز های فرست کلاس تعداد صندلی ها کم و مانند سوییت های شخصی میباشند.) قیمت پرواز های فرست کلاس تا پنج برابر قیمت پروازهای بیزینس کلاس میباشد.منبع:پرواز خارجی سام سیر

صفحه: [1] 2 3 ... 10