تالار گفتگوی حسابداری

حسابداری => حسابداری عملي => مباحث مالیاتی => نويسنده: صرافی در نوامبر 11, 2013, 12:24:21

عنوان: اعتراض به مالیات عملکرد90
رسال شده توسط: صرافی در نوامبر 11, 2013, 12:24:21
 سلام و علیکم
احتراماً لایحه ای که برای اعتراض به اداره مالیاتی باید ارائه نمود مشمول چه مواردی باید باشد و باید چه ردیف ماده هایی را لحاظ کنم و کلاً استانداردی دارد برای نوع نوشتن متن اعتراض و تهیه لایحه ای که باید ارائه کنم؟
اگر میشه لطفا اطلاعات جامع تری در مورد لایحه اعتراض به عملکرد مالیات,اداره دارایی ارائه فرمایید
عنوان: پاسخ : اعتراض به مالیات عملکرد90
رسال شده توسط: amirhossein در سپتامبر 28, 2014, 11:46:23
سلام دوست عزیز
شما می بایست از روی برگ تشخیص مالیاتی از ممیز درخواست کنید تا ریز مواردی که روی اونها درخواست مالیات شده رو به شما بده
توی مرحله بعد هر کدوم از مواردی که از نظر شما اشتباهه با ماده قانونی مربوطه مشخص کنید .
یه نامه رسمی شماره شده از طرف شرکت مبنی بر توضیح هر کدوم از اون موارد تهیه کنید .
فرم اعتراض رو از سایت دارایی بگیرید و خلاصه نامه رو توی اون بنویسید .
فرم و نامه اعتراض رو به دبیرخونه دارایی تحویل بدید و حتما شماره رسید بگیرید .
یادتون باشه که بعد از دریافت برگ تشخیص مالیاتی فقط یک ماه برای اعتراض فرصت دارید .
موفق باشید
عنوان: پاسخ : اعتراض به مالیات عملکرد90
رسال شده توسط: neumaha100 در مه 02, 2015, 23:09:45
دارایی باید یک لیست به شما بده( معمولا پرینت شده) شامل هزینه های ردشده بعد طی نامه و فرم بایداز موارد رد شده بنا بر قوانین دفاع کنی