نویسنده موضوع: حسابداری عملی  (دفعات بازدید: 25135 بار)

آفلاین vov

  • کاربر جدید
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 1
  • امتیاز های کاربر: 0
  • دانشگاه: پیام نور
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی
پاسخ : حسابداری عملی
« پاسخ #45 : ژوئن 28, 2013, 19:28:13 »

سلام من اولین روزثبت نام واولین سوالم هست خوشحالم که میتونم سوالموبپرسم من دریک شرکت تولیدی قطعات آسانسور حسابدارشدم واولین روز کاریم دیروزبود راستش نمیدونم ازکجاشروع کنم چون سابقه ندارم حسابهای سال91این شرکت بهم ریخته واینا یه حسابدارماهردیدن که اوناروبررسی کنه ومن هیچ اطلاعی ازحسابهای سال قبل ندارم اولین ثبتهای من چجوری بایدباشه نرم افزارسپیدار استفاده میکنیم

آفلاین mahdi378

  • مدیر انجمن های تساوی
  • کاربر فعال
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 149
  • امتیاز های کاربر: 96
  • دانشگاه: شیراز
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
پاسخ : حسابداری عملی
« پاسخ #46 : ژوئن 29, 2013, 11:49:54 »

سلام من اولین روزثبت نام واولین سوالم هست خوشحالم که میتونم سوالموبپرسم من دریک شرکت تولیدی قطعات آسانسور حسابدارشدم واولین روز کاریم دیروزبود راستش نمیدونم ازکجاشروع کنم چون سابقه ندارم حسابهای سال91این شرکت بهم ریخته واینا یه حسابدارماهردیدن که اوناروبررسی کنه ومن هیچ اطلاعی ازحسابهای سال قبل ندارم اولین ثبتهای من چجوری بایدباشه نرم افزارسپیدار استفاده میکنیم

با سلام
کدوم نسخه سپیدار رو دارید؟
اول باید قسمت مالی رو درست کنید بعد قسمت صنعتی اگه انبار دار داشته باشید و نسخه تحت شبکه سپیدار رو می تونید سند های انبار رو هم بزنید.
برای مالی مراحل زیر رو دنبال کنید:

- اگه سند افتتاحیه دارید اونو سند بزنید اگه ندارید دارایی ها، بدهیها و حقوق صاحبان سرمایه ای که تو شرکت وجود داره رو سند بزنید.
1- پرینتهای بانکی رو گرفته و همه رو سند بزنید
2- تمامی فاکتورهای خرید رو گرفته و سند بزنید
3- تمام فاکتورهای فروش رو گرفته و سند بزنید
4- اگه برگه های تنخواه دارند اونا رو سند بزنید
5- سند های حقوق رو بزنید
6- همه برگه های که مربوط به هزینه های دیگه می شه رو بگیرید و سند بزنید

7- حالا می تونید از طرف حسابهای خودتون صورتحساب بگیرید و مغایرت گیری کنید.
فکر می کنم با انجام کارهای فوق که می تونه تقریبا تموم سال شما رو پر کنه حداقل به 80% موارد مورد نیاز دارایی پاسخ بدید.



تنها خدا می داند بهترین در زندگی شما چگونه معنا می شود

آفلاین blackwizard

  • کاربر جدید
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 4
  • امتیاز های کاربر: 0
  • دانشگاه: shomal
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی
پاسخ : حسابداری عملی
« پاسخ #47 : ژوئیه 02, 2013, 14:27:11 »
با سلام
تنخواه گردان ررچگونه باید در دفتر برای امور مالیاتی بفرستم ؟
تنخواه فاکتوری ندارد و تمام فعالیت های ریز شرکت است ، آیا باید خودمان بصورت دستی فاکتور بزنیم یا طریق دیگری است ؟
متشکرم

آفلاین mahdi378

  • مدیر انجمن های تساوی
  • کاربر فعال
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 149
  • امتیاز های کاربر: 96
  • دانشگاه: شیراز
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
پاسخ : حسابداری عملی
« پاسخ #48 : ژوئیه 02, 2013, 15:35:18 »
با سلام
تنخواه گردان ررچگونه باید در دفتر برای امور مالیاتی بفرستم ؟
تنخواه فاکتوری ندارد و تمام فعالیت های ریز شرکت است ، آیا باید خودمان بصورت دستی فاکتور بزنیم یا طریق دیگری است ؟
متشکرم
با سلام
کلیه خریدهای تنخواه باید فاکتور خرید داشته باشد که شما می تونید اونا رو سند بزنید
اگر هم برخی مبالغ ریز رو فاکتور ندارید روی یک برگه اون هزینه ها رو نوشته و به امضای مسئول مربوطه برسونید و همونو بعنوان هزینه و ... سند بزنید.
شاد و پیروز باشید
تنها خدا می داند بهترین در زندگی شما چگونه معنا می شود

آفلاین ذوالقدر

  • کاربر جدید
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 8
  • امتیاز های کاربر: 0
  • دانشگاه: پیام نور
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی
پاسخ : حسابداری عملی
« پاسخ #49 : ژوئیه 10, 2013, 11:05:27 »
با عرض سلام و خسته نباشید.من نمیدونم چطور میشه از نرم افزار رافع 7 استفاده کرد و در این 3 ماه که مشغول کارم نتونستم کار حسابداری واقعی انجام بدم (به دلیل نداشتن سابقه)و چون در شرکت کوچکی هستیم همه کارهای اداری به عهده منه ولی کسی نیست که منو راهنمایی کنه.در جاهای بزرگ به دلیل تعدد پرسنل اداری افراد به هم کمک بیشتری میکنند.لطفا کمکم کنید.

آفلاین artemis

  • کاربر جدید
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 1
  • امتیاز های کاربر: 0
  • دانشگاه: پيام نور
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی
پاسخ : حسابداری عملی
« پاسخ #50 : ژوئن 22, 2016, 10:30:38 »
سلام من حسابداري يك شركت پيمانكاري رو گرفتن كه سال 92 تاسيس شده و در سال 94 قرارداد بسته وكاركرد داشته ثبت اوليه سال 94 رو ميشه بگيد ممنون

تالار گفتگوی حسابداری

پاسخ : حسابداری عملی
« پاسخ #50 : ژوئن 22, 2016, 10:30:38 »

Tags: