نویسنده موضوع: خرده فروشی  (دفعات بازدید: 2437 بار)

آفلاین ali1391

  • کاربر جدید
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 3
  • امتیاز های کاربر: 0
  • دانشگاه: آزاد اسلامی تهران مرکز
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی
خرده فروشی
« : مه 15, 2012, 14:24:24 »
با سلام
شرکت ما برای فروش محصول خود  بصورت خرده فروشی فروشگاهی را اجاره نموده است با توجه به حجم زیاد فروش آن و عدم صدور فاکتور نحوه انعکاس آن در دفاتر مالی چگونه است و چه الزاماتی دارد آیا می بایست برای هر خریدار فاکتور جداگانه صادر نمود ( با توجه به تعداد زیاد خریدار) یا روش دیگری پیشنهاد می کنید آیا فاکتور صادره  برای خرده فروشی می بایست مطابق ضوابط فاکتورهای سازمان امور مالیاتی باشد ؟ لطفا راهنمایی فرمایید

آفلاین مهر

  • کاربر نیمه فعال
  • **
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 89
  • امتیاز های کاربر: 32
  • دانشگاه: آزاد - واحد تهران جنوب
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی
پاسخ : خرده فروشی
« پاسخ #1 : مه 15, 2012, 14:51:31 »

باسلام؛

شما مي بايستي از حسابداري شعب استفاده نموده و شركت شما به عنوان دفتر مركزي تلقي شده و فروشگاه مربوطه به عنوان شعبه.  و جهت ارسال كالا به فروشگاه شما موظف به صدور فاكتور رسمي مي باشيد و در حسابها نيز مي بايستي انعكاس يابد و ضمنا" در فروشگاه شما ميتوانيد از سيستم فروشگاهي كه خو فاكتور فروش صادر مينمايد استفاده نمائيد كه اين موضوع مورد قبول اداره ماليات نيز مي باشد. موفق باشيد

آفلاین ali1391

  • کاربر جدید
  • *
  • سپاسگزاری ها
  • -تشکر کرده:
  • -تشکر شده:
  • ارسال: 3
  • امتیاز های کاربر: 0
  • دانشگاه: آزاد اسلامی تهران مرکز
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی
پاسخ : خرده فروشی
« پاسخ #2 : مه 22, 2012, 14:03:04 »
به دلایلی فرض کنید می خواهیم بصورت متمرکز ودر کارخانه سند بزنیم و یا اینکه در کارخانه خرده فروشی داشته باشیم آیا برای تک تک فروش ها میبایست بطور جداگانه فاکتور رسمی صادر کرد ؟  یا راه حل دیگری نیز وجود دارد

تالار گفتگوی حسابداری

پاسخ : خرده فروشی
« پاسخ #2 : مه 22, 2012, 14:03:04 »

Tags: